-
Bronnta14/04/2026
-
Inniu09/10/2026
Áirgiúlachtaí
La présente consultation a pour objet l’attribution de deux contrats de concession pour l’ exploitation des services de mobilité et de loisirs au sein du parc du Domaine de Chantilly. Les contrats portent sur l’exploitation des services, la mise en place des équipements et leur maintenance ainsi que le pilotage de la billetterie et la participation active au développement touristique et commercial
Note: Níor ríomhadh an t-eolas go léir don nós imeachta seo. Féach ar na doiciméid nasctha le haghaidh tuilleadh sonraí.
La présente consultation a pour objet l’attribution de deux contrats de concession pour l’exploitation des services de mobilité et de loisirs au sein du parc du Domaine de Chantilly. Les contrats portent sur l’exploitation des services, la mise en place des équipements et leur maintenance ainsi que le pilotage de la billetterie et la participation active au développement touristique et commercial
An t-ábhar seo a fhoilsítear ar an leathanach seo, is mar sheirbhís bhreise amháin atá sé beartaithe agus níl aon éifeacht dhlíthiúil aige. Ní ghabhann institiúidí an Aontais aon dliteanas orthu féin i leith inneachar an téacs. Is iad na leaganacha oifigiúla de na fógraí tairisceana ábhartha na cinn a fhoilsítear i bhForlíonadh Iris Oifigiúil an Aontais Eorpaigh agus atá ar fáil in TED. Is féidir teacht ar na téacsanna oifigiúla sin ach na naisc atá leabaithe sa leathanach seo a bhrú. Chun tuilleadh eolais a fháil, féach an fógra maidir le Inmhínitheacht agus Dilteanas Soláthair Phoiblí.