Publications Office of the EU
P. A. per conto del Comune di Lamezia Terme. Appalto per l’affidamento del servizio di gestione del procedimento sanzionatorio amministrativo alle norme del codice della strada e di ogni altra normativa nazionale e locale di competenza della polizia locale per anni 3 (TRE) - EU tenders
DisplayCustomHeader
Procurement Detail Actions Portlet
OP Portal - Procurement - Details

P. A. per conto del Comune di Lamezia Terme. Appalto per l’affidamento del servizio di gestione del procedimento sanzionatorio amministrativo alle norme del codice della strada e di ogni altra normativa nazionale e locale di competenza della polizia locale per anni 3 (TRE)

  • Published
    11/06/2026
  • Deadline
    08/07/2026
  • Today
    13/08/2026
Status
Submission closed
Type of contract
Services
Subject for Renewal
No
Buyer
Comune di Lamezia Terme
Place of performance
NUTS code: Multiple place of performance
Location of buyer
NUTS code: ITF63 Catanzaro
Business sector (Main CPV)
72322000 Data management services
Total estimated contract value (excluding VAT)
254,790.00 EUR
Total final contract value (excluding VAT)
Not available
Tender reference number
8892e7c1-686c-4058-a0cc-77341c68a166@1555-G-375
Description

gestione del procedimento sanzionatorio amministrativo alle norme del codice della strada e di ogni altra normativa nazionale e locale di competenza della polizia locale di Lamezia Terme per anni 3

Submission Method
Electronic via:
https://cmdrc.tuttogare.it/gare/dettaglio.php?codice=375
Tenders may be submitted
Electronic submission: required
https://cmdrc.tuttogare.it/gare/dettaglio.php?codice=375
Information about a public contract, a framework agreement or a dynamic purchasing system (DPS)
Not available
Conditions for opening tenders (date)
Not available
Place of performance
Award method
Not available
Estimated value
254,790.00 EUR
Final contracted value
Not available
Award of contract
Not available
Prior information
Contract
Award
Footnote - legal notice

This content published on this page is meant purely as an additional service and has no legal effect. The Union's institutions do not assume any liability for its contents. The official versions of the relevant tendering notices are those published in the Supplement of Official Journal of the European Union and available in TED. Those official texts are directly accessible through the links embedded in this page. For more information please see Public Procurement Explainability and Liability notice.