Publications Office of the EU
Fourniture et pose des systèmes de contrôle/commande des ventilateurs de désenfumage et de réarmement des clapets coupe-feu de la gare de La Défense - EU tenders
DisplayCustomHeader
Procurement Detail Actions Portlet
OP Portal - Procurement - Details

Fourniture et pose des systèmes de contrôle/commande des ventilateurs de désenfumage et de réarmement des clapets coupe-feu de la gare de La Défense

  • Published
    29/01/2025
  • Today
    07/02/2025
  • Deadline
    03/03/2025
Status
Published
Type of contract
Works
Subject for Renewal
Yes
Buyer
RATP
Place of performance
NUTS code: Not available
Location of buyer
NUTS code: FR101 Paris
Business sector (Main CPV)
45343000 Fire-prevention installation works
Total estimated contract value (excluding VAT)
Not available
Total final contract value (excluding VAT)
Not available
Tender reference number
DHA_2024GDI20606
Description

Les prestations consistent à renouveler des armoires de contrôle/commande de l’ensemble des équipements constituant le système de désenfumage, et, d’autre part, de réaliser le système permettant le réarmement à distance des CCF depuis le centre de surveillance de la gare. Le présent avis d'appel public à candidature s'inscrit dans le cadre d'une procédure de passation d'un accord-cadre de travaux à bons de commande mono-attributaire avec un montant minimum et maximum définis en valeur, sur la durée totale de l'accord-cadre (éventuelles périodes de reconduction incluses) : - Montant minimum : 1 300 000,00 € HT - Montant maximum : 1 750 000,00 € HT - Durée de l'accord-cadre : 48 mois. - Passation : possibilité de présenter une offre en qualité de soumissionnaire seul ou en groupement d'entreprises - Modalités d'attribution : le prix n'est pas le seul critère de jugement des offres défini dans le règlement particulier de la consultation.

Submission Method
Electronic via:
https://ratp.bravosolution.com/web/login.html
Tenders may be submitted
Electronic submission: required
https://ratp.bravosolution.com/web/login.html
Information about a public contract, a framework agreement or a dynamic purchasing system (DPS)
The procurement involves the establishment of a framework agreement
Conditions for opening tenders (date)
Not available
Place of performance
Not available
Award method
Not available
Estimated value
Not available
Final contracted value
Not available
Award of contract
Not available
Prior information
Contract
Award
Footnote - legal notice

This content published on this page is meant purely as an additional service and has no legal effect. The Union's institutions do not assume any liability for its contents. The official versions of the relevant tendering notices are those published in the Supplement of Official Journal of the European Union and available in TED. Those official texts are directly accessible through the links embedded in this page. For more information please see Public Procurement Explainability and Liability notice.