Publications Office of the EU
Accord cadre mono-attributaire à marchés subséquents pour les travaux portant sur le réaménagement de la trame viaire pour le compte de la Ville d'Obernai Secteurs rue de Sélestat - Rempart Monseigneur Caspar - Place de l'Eglise - Route de Boersch - Faubourg - EU-udbud
DisplayCustomHeader
Procurement Detail Actions Portlet
OP Portal - Procurement - Details

Denne side indeholder indhold, der genereres automatisk for at forbedre søgemuligheder og tilgængelighed

- angiver CPV-koder, der er udledt af procedureteksten

Accord cadre mono-attributaire à marchés subséquents pour les travaux portant sur le réaménagement de la trame viaire pour le compte de la Ville d'Obernai Secteurs rue de Sélestat - Rempart Monseigneur Caspar - Place de l'Eglise - Route de Boersch - Faubourg

  • Offentliggjort
    12/11/2024
  • Frist
    11/12/2024
  • I dag
    18/08/2026
Status
Indsendelse lukket
Kontrakttype
Works
Genstand for fornyelse
No
Indkøber
Mairie d'Obernai
Udførelsessted
NUTS code: Ikke til rådighed
Indkøbers beliggenhed
NUTS code: FRF11 Bas-Rhin
Sektor (hoved-CPV)
45233140 Vejarbejder
Samlet anslået kontraktværdi (ekskl. moms)
9,000,000.00
Samlet endelig kontraktværdi (ekskl. moms)
Ikke til rådighed
Antal delkontrakter
6
Referencenummer for tilbuddet
DAE-TS-10
Beskrivelse

L'accord-cadre concerne les travaux de réaménagement de la trame viaire portant sur les secteurs de la Rue de Sélestat - Rempart Monseigneur Caspar - Place de l'Eglise - Route de Boersch - Faubourg pour le compte de la Ville d'Obernai. Compte tenu de sa spécificité, le présent accord cadre fait l'objet d'une décomposition en 6 lots techniques définis de la manière suivante : - Lot 1 : Assainissement et eau potable; - Lot 2 : Voirie et eaux pluviales; - Lot 3 : Éclairage et réseaux secs; - Lot 4 : Espaces verts et plantations; - Lot 5 : Monte personnes; - Lot 6 : Serrurerie. La description des ouvrages et leurs spécifications techniques sont indiquées dans le Cahier des Clauses Techniques Particulières (CCTP) relatif à l'accord cadre et ce, pour chaque lot. Conformément aux dispositions de l'article R.2123-1 du Code de la commande publique, la Ville d'Obernai a fait le choix de recourir à une procédure adaptée pour les lots 5 et 6. Les entreprises ont la possibilité de déposer une offre pour un ou plusieurs lots. PS : En application de l'article R2132-5 du Code de la commande publique, compte tenu du volume des fichiers à annexer à la présente consultation, il est précisé que l'ensemble des documents prévus pour ne sont pas publiés sur le profil d'acheteur. Cependant, ils sont accessibles à toutes personnes qui en fait la demande par le bais du profile acheteur. Renseignements complémentaires d'ordre administratif : M. Abdoul KONE (Abdoul.kone@obernai.fr - tel : 03 88 49 95 77)

Indsendelsesmetode
Elektronisk via:
http://obernai.e-marchespublics.com
Tilbud kan afgives
Elektronisk indsendelse: påkrævet
http://obernai.e-marchespublics.com
Oplysninger om en offentlig kontrakt, en rammeaftale eller et dynamisk indkøbssystem
Udbuddet omfatter indgåelse af en rammeaftale
Fremgangsmåden ved åbning af tilbud (dato)
Ikke til rådighed
Udførelsessted
Ikke til rådighed
Forudgående oplysninger
Kontrakt
Tildeling
Footnote - legal notice

Det indhold, der offentliggøres på denne side, er udelukkende tænkt som en supplerende tjeneste og har ingen retsvirkning. EU's institutioner påtager sig intet ansvar for dens indhold. De officielle udgaver af de relevante udbudsbekendtgørelser er dem, der er offentliggjort i tillægget til Den Europæiske Unions Tidende og findes i TED. Disse officielle tekster er tilgængelige direkte via linkene på denne side. Yderligere oplysninger findes i meddelelsen om udbudsbetingelser og ansvar.